اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (2024)

برای مشاوره و ورود بهاینترنت بانک ایران زمین

برای مشاوره و ورود بهاینترنت بانک ایران زمین

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (1)

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (2)

برای ورود مستقیم بهاینترنت بانک ایران زمینکلیک کنید.

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (3)

در ادامه راهنمای تصویری استفاده از اینترنت بانک ایران زمین به نشانیmodern.bank.irارائه شده است.


عناوین اصلی این مقاله

با توجه به زندگی پرمشغله امروزه، حتی فکر کردن درباره رفتن به بانک و انجام کارهای بانکی با وجود آن صف های طولانی آزار دهنده می باشد. به همین دلیل و به منظور تسهیل در امور بانکی و صرفه جویی در زمان مشتریان،بانکداری الکترونیکی بوجود آمد.

خدمات اینترنت بانک ایران زمین، دسترسی به خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان را در هر زمان و مکان امکانپذیر کرده است . به همین منظور در این مقاله قصد داریم به معرفی اینترنت بانک ایران زمین Modern.izbank.irراهنمای ورود به اینترنت بانک ایران زمین، نحوه فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین و امکانات ارائه شده در اینترنت بانک ایران زمین بپردازیم.



معرفی اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir

با گسترش علم و فناوری در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی در کیفیت و سبک زندگی شده ایم. شاید اگر 10 یا 15 سال قبل می شنیدیم که شخصی بدون مراجعه به بانک به انجام امور بانکی خود می پردازد، بسیار شگفت زده می شدیم. اما امروزه شاهد پیشرفت و بوجود آمدن امکانات و خدماتی جهت بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین صرفه جویی در زمانهستیم.

در واقع تا چند سال قبل هم خدمات اینترنتی بانک ها به گرفتن استعلام موجودی حساب و مواردی از این قبیل، محدود بود اما امروزه به این صورت نبوده و کاربران می توانند از طریق اینترنت بانک علاوه بر استعلام موجودی ، به لیست تمامی تراکنش ها،ثبت چک ها، انتقال وجه و امکانات بسیار دیگری دسترسی داشته باشند.

خدمات اینترنت بانک ایران زمین امکان دسترسی به خدمات مورد نیاز مشتریان را در هر زمان و مکان فراهم ساخته است. کافیست تنها به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید وارد سایت بانک ایران زمین Modern.izbank.ir شده و از کلیه خدمات این بانک استفاده کنید. این امکان یکی از سیستم های بانکداری مدرن بانک ایران زمین بوده و فقط کافیست در این بانک حساب سپرده داشته باشید تا با تکمیل فرم های مربوطه در شعبه و دریافت نام کاربری و رمز، بتوانید از خدمات و مزایای آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: سایت بانک ایران زمین


برای عضویت در صفحه اینستاگرام ما کلیک کنید

راهنمای ورود به اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir

در بخش های قبل به معرفی اینترنت بانک ایران زمین پرداختیم و در این بخش قصد داریم به نحوه ورود به اینترنت بانک ایران زمین Modern.izbank.ir بپردازیم. جهت ورود به اینترنت بانک ایران زمین ابتدا می بایست وارد سایت بانک ایران زمین شوید. به این منظور در نوار آدرس مرورگرتان Modern.izbank.ir را وارد نمایید.

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (4)

پس از ورود به صفحه اینترنت بانک ایران زمین می بایست نام کاربری و رمز عبوری که زمان فعالسازی اینترنت بانک در شعبه مربوطه دریافت نموده اید را وارد نمایید.

زمانیکه برای اولین بار وارد اینترنت بانک ایران زمین می شوید پیغامی مبنی بر تغییر نام کاربری مشاهده می کنید که می توانید با توجه به استاندارد های اعلام شده از سمت بانک اقدام به تغییر نام کاربریتان نمایید. توجه داشته باشید طول نام کاربری می بایست حداقل 6 و حداکثر20 کارکتر باشد و فقط می توان از حروف انگلیسی و عدد (صفر تا 9) استفاده کرد و لازم به ذکر است شروع نام کاربری حتما می بایست با حروف باشد.

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (5)

سپس وارد صفحه تغییر رمز عبورتان می شوید که می بایست اقدام به تغییر رمز عبورتان نمایید. توجه داشته باشید رمز عبور انتخابی می بایست حداقل 8 کارکتر و حداکثر 20 کارکتر و فقط شامل حروف انگلیسی و عدد ( صفر تا 9) می باشد.

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (6)

نکته مهمی که می بایست مدنظر داشته باشید این است که در صورت تغییر نام کاربری ، نام کاربری جدید جایگزین نام کاربری همراه بانک، اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب بانک ایران زمین


نحوه فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین

در بخش های قبلی این مقاله توضیحاتی درباره اینترنت بانک ایران زمین، راهنمای ورود به اینترنت بانک ایران زمین ارائه شد، در این بخش سعی بر این داریم تا نحوه فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین را آموزش دهیم. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که امکان فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین بصورت آنلاین وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم برای فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین حتما می بایست بصورت حضوری به بانک ایران زمین مراجعه نموده و پس از افتتاح حساب سپرده، فرم فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم ، نام کاربری و رمز عبور اول و دوم به شما تحویل داده خواهد شد که از طریق آن می توانید وارد اینترنت بانک شوید.

پس از دریافت نام کاربری و رمزعبور می توانید با ورود به سایت Modern.izbank.ir به صفحه کاربری خود وارد شده و حسابتان را مدیریت نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا امکاناتی که در اینترنت بانک ایران زمین ارائه شده را آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: همراه بانک ایران زمین

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

امکانات ارائه شده در اینترنت بانک ایران زمین

همانطور که می دانید بانکداری اینترنتی نقش بسزایی در زندگی مردم داشته است. آمار استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی نشان دهنده سهولت خدمات و رضایت مشتریان می باشد. در نظر داشته باشید هر شخص اگر فقط 40% از کارهای بانکی را از طریق اینترنت بانک و در منزل انجام دهد، میزان قابل توجهی در کاهش هزینه رفت و آمد، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در مصرف کاغذ، کاهش ترافیک و ذخیره سوخت تاثیر خواهد داشت.

در بخش های قبل به معرفی اینترنت بانک ایران زمین پرداختیم و همچنین توضیحاتی در رابطه با نحوه ورود به سایت اینترنت بانک ایران زمین و نحوه فعالسازی ارائه شد. در این بخش قصد داریم در رابطه با امکانات ارائه شده در اینترنت بانک ایران زمین توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

با فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین در واقع بانک همیشه و در همه جا با شما خواهد بود. از جمله امکاناتی که اینترنت بانک ایران زمین در اختیار شما می گذارد، می توان به مشاهده صورتحساب سپرده ها، استعلام موجودی حساب، انتقال وجه بین بانکی و ... اشاره کرد.

برای مشاهده سپرده های خود کافیست پس از ورود به اینترنت بانک ایران زمین از منوی سمت راست گزینه خانه را انتخاب نموده و از لیست سپرده هایتان، بر روی شماره سپرده مورد نظرتان کلیک کرده تا امکان مشاهده ریزگردش و صورتحساب را داشته باشید.

برای اطلاع از موجودی حساب، مبالغ برداشت و واریز شده نیز می توانید از منوی سمت راست، گزینه روزشماره مالی را انتخاب نمایید.

برای انتقال وجه از طریق اینترنت بانک ایران زمین کافیست از منوی سمت راست بر روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید تا گزینه های انتقال وجه برای شما نمایش داده شود. این گرینه ها عبارتند از:

عادی، مستمر، دسته ای، بین بانکی ساتنا، کارت به کارت، کارت به سپرده، بین بانکی پایا عادی، بین بانکی پایا دسته ای و بین بانکی پایا مستمر.

در قسمت تماس ها امکان ثبت شماره کارت، تسهیلات، سپرده و شبای پر استفاده ، جهت سهولت در انتقال وجه ، وجود دارد.

همچنین اگر در یکی از شعب بانک ایران زمین سپرده داشته باشید می توانید از بخش افتتاح حساب اقدام به افتتاح انواع سپرده نمایید.

گزینه گزارش این امکان را به شما می دهد که بتوانید دسترسی کاملی به جزئیات انتقال وجه های انجام شده داشته باشید و همچنین گزارشگیری را بصورت خروجی اکسل و... انجام دهید.

در بخش مدیریت چک می توانید با انتخاب گزینه چک و دسته چک، لیست دسته چک سپرده های جاری را مشاهده نمایید. همچنین می توانید به گزارش دسته چک های سپرده ها دسترسی داشته باشید و جزئیات برگه های چک یک دسته چک را نیز می توانید از بخش گزارش چک های دسته چک مشاهده نمایید.

برای درخواست دسته چک جدید نیز کافیست گزینه درخواست صدور دسته چک جدید را انتخاب نمایید. همچنین امکان مشاهده جزئیات چک های واگذار شده را نیز خواهید داشت.

در بخش مدیریت تسهیلات می توانید تسهیلات دریافتی از بانک ایران زمین را مشاهده نموده و جهت پرداخت اقساط نیز می توانید از همین بخش اقدام کنید.

در بخش مدیریت کارت امکان پرداخت قبض، انتقال وجه کارتی، گرفتن 10گردش آخر حساب ، مسدودسازی کارت، تغییر رمز اینترنتی و افزودن سپرده فرعی به سپرده اصلی وجود دارد و برای استفاده از این امکانات کافیست رمز دوم کارت فعالسازی شده باشد.

آخرین گزینه پرداخت ها می باشد که از این طریق امکان خرید کارت شارژ و پرداخت قبض خواهید داشت.

در ادامهبخوانید: اینترنت بانک سپه

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir​داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.


اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Lakeisha Bayer VM

Last Updated:

Views: 6262

Rating: 4.9 / 5 (69 voted)

Reviews: 92% of readers found this page helpful

Author information

Name: Lakeisha Bayer VM

Birthday: 1997-10-17

Address: Suite 835 34136 Adrian Mountains, Floydton, UT 81036

Phone: +3571527672278

Job: Manufacturing Agent

Hobby: Skimboarding, Photography, Roller skating, Knife making, Paintball, Embroidery, Gunsmithing

Introduction: My name is Lakeisha Bayer VM, I am a brainy, kind, enchanting, healthy, lovely, clean, witty person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.